Pristatymas ir atsiėmimas

Užsakydamas prekes Lietuvos Respublikos teritorijoje (išskyrus Kuršių Neriją) Pirkėjas gali pasirinkti vieną iš žemiau nurodytų prekių pristatymo būdų:

Prekių atsiėmimas iš DPD siuntų savitarnos terminalų Lietuvoje – 2,80 Eur.

Siuntimas DPD kurjeiu Lietuvoje – 3,80 Eur.
Pristatymo terminas (kartu su gamybos terminu) iki 10 d. d.

Pardavėjas pateikia prekes Pirkėjui vadovaudamasis prekių aprašymuose nurodytais terminais. Šie terminai yra preliminarūs, be to, netaikomi tais atvejais, kai Pardavėjo sandėlyje nėra reikiamų prekių, o Pirkėjas informuojamas apie jo užsakytų prekių trūkumą. Patvirtindamas užsakymą ir pirkimo elektroninėje parduotuvėje MildosPersonalPresents.lt taisykles Pirkėjas sutinka, jog išimtiniais atvejais prekių pateikimas gali vėluoti dėl nenumatytų, nuo Pardavėjo nepriklausančių aplinkybių. Tokiu atveju, Pardavėjas įsipareigoja nedelsiant susisiekti su Pirkėju ir suderinti prekių pateikimo terminus ir kitas sąlygas.

Pardavėjas atleidžiamas nuo atsakomybės už prekių pateikimo terminų pažeidimą, jeigu prekės Pirkėjui nėra pateikiamos arba pateikiamos ne laiku dėl trečiųjų asmenų kaltės arba dėl nuo Pirkėjo priklausančių aplinkybių.
Prekių pateikimo Pirkėjui metu Pirkėjas privalo patikrinti siuntos ir prekės (-ių) būklę bei pasirašyti siuntos priėmimo – perdavimo dokumentą. Pirkėjui pasirašius siuntos priėmimo – perdavimo dokumente, laikoma, kad prekė yra perduota tinkamos būklės, pažeidimų nėra. Pastebėjęs, kad pateiktos prekės pakuotė pažeista (suglamžyta, šlapia ar kitaip išoriškai pažeista), prekė(-ės) yra pažeista (-os) Pirkėjas privalo tai pažymėti prekės priėmimo – perdavimo dokumente bei, dalyvaujant Pardavėjui ar jo atstovui, surašyti laisvos formos siuntos ir/ar prekės (-ių) pažeidimo/neatitikimų aktą. Pirkėjui neatlikus šių veiksmų, Pardavėjas yra atleidžiamas nuo atsakomybės dėl prekių pažeidimų tik tuomet jei šiuos neatitikimus galima nustatyti išorinės prekių apžiūros metu.
Prekių atsitiktinio žuvimo ar jų sugedimo rizika pereina Pirkėjui nuo to momento, kai prekė perduota Pirkėjui.
Jei Pirkėjas neatsiima prekių per nustatytą terminą ar jų nepavyksta įteikti Pirkėjui ir Pirkėjas buvo sumokėjęs už prekes ir jų pristatymą, atstovai susisiekia su Pirkėju dėl kito prekių pristatymo laiko ir/ar būdo. Jei Pirkėjas vis tiek neatsiima prekių arba nepavyksta jų įteikti, tokios prekės grąžinamos Pardavėjui, užsakymas anuliuojamas, o už prekes sumokėti pinigai negrąžinami.